WMCRM & Marketing Automation Specialist (HubSpot)
Om jobbet
Jobböversikt
Vad du kommer att göra:
Implementera och optimera HubSpot Customer Platform
Vara rådgivande partner och stöd i hur kunderna bäst nyttjar HubSpot för sina mål
Analysera och utveckla marknadsflöden, kampanjer och kommunikationer
Stötta i integrationer och skräddarsydda lösningar som förenar teknik och affärsbehov
Bidra med best practice och utbildning till kundteam
Arbeta med ambitiösa B2B-kunder som använder HubSpot Enterprise
Kandidatkrav
Gedigen erfarenhet av HubSpot och marketing automation
Förmåga att arbeta i en byråmiljö med flera projekt parallellt
Erfarenhet av att jobba med B2B-kunder
Förståelse för komplexa köpresor med flera beslutsfattare.
Affärsmässighet och förmåga att översätta kundens utmaningar till praktiska lösningar
Som person är du :
Rådgivande och trygg i kunddialoger
Du ser möjligheter, tänker lösningsorienterat och vågar testa nytt
Prestigelös lagspelare som gillar att dela kunskap
Logisk och lösningsorienterad, du trivs med att förstå samband och bygga smarta flöden
Drivs av att se kundernas verksamheter växa och lyckas
Vi tror att du har :
Hos Trickle blir du en del av ett växande byråteam med tvärfunktionella samarbeten och en variation i uppdrag. Vi tror att variation och kollektiv kompetensutveckling är nyckeln till både nöjda medarbetare och framgångsrika projekt. Här får du chansen att jobba med spännande varumärken, utveckla din kompetens och sätta avtryck i kundernas digitala resa.
Utbildningskrav
Ingen utbildning
Språkkrav
Svenska - Flytande
Engelska - Flytande
Särskilda krav
HubSpot

