Butiksmedarbetare Beställningsansvarig 30 h/vecka

OmrådeMalmö
Publicerad2025-01-27
Ansök senast2025-02-26

Om jobbet

HORNBACH Byggmarknad AB

Om rollen

Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. I rollen ansvarar du tillsammans med dina kollegor i teamet för beställning av varor i varuhuset.

Exempel på förekommande arbetsuppgifter

* Daglig granskning av samtliga avdelningars sortiment

* Administrerar och beställa varor

* Upprätthåller varuhusets lagerhållning

* Avrapportering av försäljningsstatistik till respektive avdelningschefer

* Dagligt samarbete med kollegor på försäljningsavdelningarna.

Din profil

* Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln.

* Goda administrativa och tekniska kunskaper

* God produktkunskap

* Noggrann och lösningsorienterad

* Meriterande om du har truckkort (A1-A4 & B1-B4)

* Tidigare erfarenhet av varubeställning är ett krav

Vi erbjuder

* Strukturerad inarbetningsplan

* Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter.

Arbetstid/Varaktighet: Säsongsanställning, visstid, 8 månader. Deltid 30 h/veckan, måndag-fredag

Lön: Lön enligt kollektivavtal.

Tillträde: 1/2 - 31/8 - 2025

Hornbach Byggmarknad AB

FöretagHornbach Byggmarknad AB
Visa alla jobb för Hornbach Byggmarknad AB

Sök efter fler liknande jobb