Ayvens

B2B Administrator

Publicerad2024-12-20
Ansök senastÖppet tills vidare

Om jobbet

At Ayvens, progress starts with you.

Our ambitions to shape the future of sustainable mobility are powered by our talent. Join us, and get better with every move.

Om tjänsten:

Tillhandahålla administrativt stöd till försäljnings och operationsteam inom B2B . Denna roll är avgörande för att säkerställa smidiga och effektiva affärsprocesser, underlätta effektiv kommunikation mellan företaget och dess kunder samt stödja övergripande affärsmål och servicenivåer.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
  • Hantera korrespondens, inklusive e-post och telefonsamtal.
  • Behandla försäljningsorder korrekt och omedelbart.
  • Samordna med logistik för att säkerställa snabb leverans.
  • Underhålla och uppdatera kunddatabaser och register.
  • Hantera kundförfrågningar och ge snabba svar.
  • Säkerställ korrekt dokumentation och efterlevnad av företagets policyer och branschregler.
  • Upprätthåll korrekta och tillgängliga register.
  • Ge exceptionell kundservice till företagskunder.
  • Erbjud support och uppföljning efter försäljning för att säkerställa kundnöjdhet.
  • Se till att alla administrativa aktiviteter följer företagets policyer och branschstandarder.


Vem är du?

För att trivas i denna roll söker vi dig som är driven och engagerad och som kan hålla en god servicenivå i högt tempo. Eftersom du kommer arbeta i ett mindre team är det lika viktigt med god samarbetsförmåga så som att kunna prioritera arbetsuppgifter och ta eget ansvar.

Kompetenskrav:
  • Gymnasieexamen
  • Flytande i svenska
  • Mycket goda kunskaper i det engelska språket , både i tal och skrift
  • Kunna arbeta i ett team

Övrig information:
  • Typ av anställning: Vikariat
  • Anställningstid: 2025-02-01 - 2025-04-30
  • Plats: Solna med möjlighet till flexibelt hemarbete


Why Ayvens?

With over 3.4 million vehicles managed across more than 42 countries, we provide full-service leasing, flexible subscription services, fleet management services and multi-mobility solutions to customers of all sizes, including large corporates, SMEs, professionals, and private individuals. By leveraging our unique position to lead the way to net zero and further shape the digital transformation of the industry, we are well-positioned to meet the evolving mobility needs of our clients and provide them with the solutions they need to thrive.

At Ayvens, we believe that our success is driven by our commitment to customer satisfaction. Our team is dedicated to delivering innovative solutions and technology-enabled services that help our customers focus on their everyday business. We're committed to sustainable mobility and have made it a core part of our strategy. In everything we do, we're guided by the principles of authenticity, curiosity, commitment and collaboration. We aim to foster an organisation that's diverse in people and ideas, where everyone can thrive and be themselves, no matter who they are.

Join us on this exciting journey as we continue to enable the transformation towards large scale adoption of sustainable mobility and provide our customers with the solutions they need to succeed. Follow our page for the latest updates, news, and insights.

*ALD Automotive | LeasePlan are rebranding to Ayvens across all 42 countries by 2025.

Ayvens

FöretagAyvens