KFX HR-partner Skandinavien AB

Administrativ kundtjänstmedarbetare till kortare uppdrag i Stockholm

OmrådeStockholm
Publicerad2025-11-21
Ansök senast2025-12-21

Om jobbet

Om tjänsten

I den här rollen blir du en central del av kundserviceteamet och arbetar nära både sälj- och anbudsteamet för att säkerställa att kunder får snabb och korrekt support. Du ansvarar för att hantera offerter, orderadministration och anbudsprocesser, samtidigt som du fungerar som en viktig kontaktpunkt internt.

Detta är ett kortare uppdrag som löper mellan 15 december till och med 9 januari 2026.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I denna roll arbetar du främst med att:

Ge fullt och effektivt stöd till anbuds- och säljteamet

Hantera framtagning och administration av offerter och order

Förbereda offerter i SAP för reservdelar och/eller förbrukningsmaterial

bevaka anbud/upphandlingssidor och informera säljteamet

Säkerställa att deadlines följs och att dokumentation hanteras korrekt

Fungera som backup för kollegor i kundservice under utbildningsperioder inom organisationen

Kvalifikationer

För denna roll söker vi dig som:

Har tidigare erfarenhet inom kundtjänst/ administration

Har mycket god systemvana, inklusive Word, Excel och CRM-system.

Har förmåga att läsa och förstå anbuds- och upphandlingsdokument.

är flytande i svenska och engelska i tal och skrift

Har en stark kommunikativ förmåga

Trivs med kundkontakt och är mycket kundorienterad

Övrigt

Start: 15 december

Placering: Stockholm

Omfattning: Heltid, 15 december 2025 - 9 januari 2026

Arbetstider: 08.00-17.00

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på lisa.hagglund@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

#LPA

KFX HR-partner Skandinavien AB

FöretagKFX HR-partner Skandinavien AB

Liknande jobb

Offertadministratör till Robur Safe

Bravura Sverige AB

Stockholm6/11 - tills vidare
Rekommenderat