Administrativ konsult - långsiktigt uppdrag inom kalibrering
Om jobbet
Beskrivning
Vi söker nu en administrativ konsult till ett längre uppdrag inom kalibreringsteamet hos en internationell industrikoncern. Rollen innebär att arbeta med administrativa processer och stöd till verksamheten, med fokus på ordning, planering och dokumentation.
Arbetsuppgifter
Som administrativ konsult kommer du bland annat att:
Hantera in- och utcheckning av instrument.
Arbeta i faktureringsprocessen samt ta fram offerter.
Planera och administrera externa leverantörsbesök.
Delta i planering och optimering av arbetssätt.
Hantera frakter och utskick.
Administrera inkommande ärenden i kalibrerings-inkorgen.
Skanna och registrera externa kalibreringscertifikat i databasen.
Sköta administration kring elsäkerhet och instrumentpool.
Kvalifikationer
Skall-krav:
Goda kunskaper i Microsoft Office.
2-3 års erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter.
God struktur och förmåga att arbeta självständigt.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Villkor
Konsultuppdrag på heltid med start 1 oktober 2025 till 31 december 2026, med möjlighet till förlängning.
Placering: Lund (arbete sker på plats, ingen möjlighet till distansarbete).
Du blir anställd av oss och uthyrd till kund.
Vi arbetar med ett löpande urval och presentation av kandidater - vänta därför inte med din ansökan. Ett uppdaterat CV där det tydligt framgår att du uppfyller skall-kraven är en förutsättning för att vi ska kunna gå vidare med din ansökan.
Vi söker nu en administrativ konsult till ett längre uppdrag inom kalibreringsteamet hos en internationell industrikoncern. Rollen innebär att arbeta med administrativa processer och stöd till verksamheten, med fokus på ordning, planering och dokumentation.
Arbetsuppgifter
Som administrativ konsult kommer du bland annat att:
Hantera in- och utcheckning av instrument.
Arbeta i faktureringsprocessen samt ta fram offerter.
Planera och administrera externa leverantörsbesök.
Delta i planering och optimering av arbetssätt.
Hantera frakter och utskick.
Administrera inkommande ärenden i kalibrerings-inkorgen.
Skanna och registrera externa kalibreringscertifikat i databasen.
Sköta administration kring elsäkerhet och instrumentpool.
Kvalifikationer
Skall-krav:
Goda kunskaper i Microsoft Office.
2-3 års erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter.
God struktur och förmåga att arbeta självständigt.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Villkor
Konsultuppdrag på heltid med start 1 oktober 2025 till 31 december 2026, med möjlighet till förlängning.
Placering: Lund (arbete sker på plats, ingen möjlighet till distansarbete).
Du blir anställd av oss och uthyrd till kund.
Vi arbetar med ett löpande urval och presentation av kandidater - vänta därför inte med din ansökan. Ett uppdaterat CV där det tydligt framgår att du uppfyller skall-kraven är en förutsättning för att vi ska kunna gå vidare med din ansökan.
Quattro Bemanning & Rekrytering AB
FöretagQuattro Bemanning & Rekrytering AB
Visa alla jobb för Quattro Bemanning & Rekrytering AB